fall down seven times, stand up eight

härlig dag med mycket sol och VÄRME! Helt underbart. Är för övrigt på landet med ett knappt fungerande internet så det här inlägget är en riktig ansträngning då jag liksom måste hålla datorn i luften samtidigt som jag pressar mig mot ett fönster för att kunna få in grannens trådlösa. men vad gör man inte för att få lite kontakt med omvärlden och för att kunna ge ER så himla intressanta blogginlägg,  som det här. nej, nu ska jag se de senaste HIMYM-avsnitten och sen sova. Imorgon ska vi ut till huset och sjön. Kanske kommer lite bilder senare. hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad jag gillar bilden!!!

2011-04-23 @ 03:08:15
URL: http://amandamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0