I'm glad there is you

Ligger i sängen och försöker förstå fysiken men det går verkligen inte. Börjar seriöst fundera på att inte läsa Fysik B.. Men ändå så känns det så jobbigt med tanke på att man faktiskt tagit sig igenom 2/3 av naturlinjen redan.. Känns som att om jag har tagit mig såhär långt och inte dött (skoja, det har jag ju) så kan jag orka ända fram till slutet i juni nästa år. Hmm. Jobbigt val. Vi får se! Mycket som händer just nu i allafall, både roliga saker och tråkiga saker, men jag är ändå asstressad. 17 år och utbränd. woooo! Jag fortsätter iallafall drömma om jeansshorts och sommar och hoppas att inom några veckor (SJUKT!!) kunna gå med bara ben.

Kommentarer
Postat av: claudia

Söt header :)

2011-04-05 @ 20:05:22
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0