Dont write me off

 

Så fina ringar. jag vill ha dom allihopa! från http://hoofstore.se/

Veckan blev faktiskt ganska smärtfri. Hela veckan har jag lyssnat på den här fina låten. Visste inte att Hugh Grant kunde sjunga. Dessutom har tinnitusen jag gått runt med på högra örat nästan försvunnit nu. Eller så har jag kanske vant mig. Jag stör mig iallafall inte lika mycket längre. skönt skönt skönt! Nu ska jag göra klart veckans sista plugg.. sen blir det en skoldag och sen LÅNGHELG!!!!!!


And though I know, I've already blown more chances
Than anyone should ever get
All I'm asking you is don't write me off, just yet
Don't write me off just yet



Kommentarer
Postat av: A

Gud vad fina ringar! skönt att tinnitusen är borta, då slipper du gå runt med öronproppar, men jag tycker ändå att du ska göra det. :) <3

2011-01-20 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0