blickar framåt

Ojojoj. Sommaren tickar på och jag ligger här i sängen i Stockholm och väntar på att jag ska få sticka iväg och göra mitt näst sista arbetspass. På lördag börjar äntligen min ledighet efter skolan och efter tre veckors dubbeljobb och en vecka på en festival som nästintill tog livet av mig. På lördag åker jag upp till mitt älskade Bergslagen - till skogarna, bergen, sjöarna och vårat hus som ligger mitt bland alltihop. Kan nog inte beskriva hur underbart det ska bli. Träffa familj och släkt, ligga på bryggan, läsa en bok, fiska, åka ut med båten i kvällssolen.. fantastiskt. Men, underbart är kort, för sen bär det av neråt i landet.. ner till Emmabodafestivalen. Är inte så jätteexcited, men lite mer festivalande vill jag allt ha! Och sen är det ju alltid kul att åka till småland och se sig lite om. Eller? hm. Ja, det blir nog bra. Efter det blir det fyra dagars jobb innan planet lyfter mot RHODOS!!!! (vilket ska bli helt jävla sjuktmegastörtroligt!!!!!) Så innan allt detta ska jag verkligen slappa till det yttersta.. vilket jag gör bäst på landet. Fyfan vad jag längtar. Låt de här två dagarna gå fort.. och ge mig bättre väder.

Dalarna 26 juni 2011

Kommentarer
Postat av: M▲J▲

härlig och superfin bild! :)

2011-07-14 @ 21:34:36
URL: http://majasfotoochmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0