födelsedagen



Känner att jag måste skriva lite om de senaste dagarna.
Min födelsedag var perfekt. På dagen fick jag massor av låtsaspresenter från alla söta barn på jobbet, och senare på kvällen blev det utgång med Linnea. Vi träffade på Hanna och hennes kompisar också och kvällen blev riktigt lyckad! På fredagen var det tänkt att det skulle bli middag på Hard Rock, men istället hamnade jag hemma hos annika i sollentuna där jag blev överraskad med middag och världens finaste kollage som nina, barbara och annika suttit och klistrat ihop. Så himla fint och jag fattar inte hur de orkat lägga ner så mycket tid.. helt otroligt gulligt!!! På lördagen låg jag strandad i sängen hela dagen tills det var dags att ta på sig finkläderna och dra ut med annika och hanna. Blev kanske inte som vi hade tänkt oss men kul var det! Idag träffade jag Angela som precis kommit hem från Italien och som hade med sig ett jättefint halsband till mig. Så de fyra senaste dagarna har varit helt underbara. Hur fantastiska vänner får man ha?



Kommentarer
Postat av: ♥ Fatimaswary ♥

hej, allt bra med dig? :)

2011-07-02 @ 23:47:10
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0