You'd know how the time flies, only yesterday was the time of our lives

.
.
Fredagen började med en superlång sovmorgon och håltimme då jag och två vänner åkte in till drottninggatan och kollade i butiker. Blev lite ledsna för alla fina kläder man vill ha men inte kan köpa. Vi tröstade oss iallafall med varsin smoothie från naked juice bar och i solen promenerade vi tillbaka till skolan. När vi kom upp på den högsta punkten på Hantverkargatan och är nästan framme, kollade vi klockan, stannade och tog fram en iphone och såg, via svt play, när Kate sa "I do." till William. På eftermiddagen sjöng vi för alla de överlyckliga treor som stod med mössorna och som sen skrek "Somliga har ett år kvar!" åt oss tvåor. I år blev jag glad istället för smått deprimerad, jag kan inte förstå att det bara är ett år kvar tills jag står där lika glad. Lite senare gick klassen och hade ett gig på Stockholms sjukhem och sjöng vårlåtar och efter en natt av dans, sång och prat och en hel del skratt i en våning på östermalm promenerade jag hem i morgonljuset och med fåglarna kvittrandes. Lycklig.
(Mindre lycklig är jag över att den närmsta veckan kommer döda mig med plugg.. men det får jag ta tag i efter helgen. Nu ska jag njuta av våren och solen!)

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Hoppas du haft en bra helg :)!

2011-05-01 @ 03:54:50
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/may/dagens-sondags-blogg.html#comment



Lycka Till!

kram Bea

2011-05-01 @ 08:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0