domedagen


i en annan tid på en annan plats - då jag var kung och mådde som en också. ta mig tillbaka.

kom precis hem från skolan. åkte bara in för att skriva ett engelskaprov och sen vände jag hem igen. mår fan bajsdåligt. så nu ligger jag i sängen under täcket och har sån ångest samtidigt som jag vill dö. låter rätt nice va? har muntligt fysikprov imorgon (!!!!!) och jag kan inte nånting alls eftersom jag av någon anledning råkar stänga av hjärnan på just fysiklektionerna. så nu har jag panik och mår samtidigt riktigt jävla illa. imorgon kommer jag dö. jag har krigat mig igenom så mycket skolskit men imorgon går jag under. domedagen är här. muntligt fysikprov. fysik b. skjut mig. farväl.

djup svacka just nu.. djup djup svacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0