@the moment


Vaknade upp på strålande humör idag även fast det är kolsvart i mitt rum och känns som kväll. Jag har nämligen bara två dagar i skolan varav båda bara är chilldagar då man gör absolut ingenting. Sen på onsdag är det julavslutning och då börjar jag jobba! Ska faktiskt bli riktigt nice att få in lite cash som kommer finansiera min systemkamera och några av sommarens resor. Pengar är nice. Förövrigt sitter jag och letar nyårsklänning. Är ju första gången någonsin som jag är hemma i Stockholm över nyår då jag jobbar och som det ser ut nu kommer det bli en mycket mycket rolig kväll med tjejerna. hehe. tagg tagg! Ikväll ska vi iallafall ut. Vet inte vart vi ska än, bara att vi som vanligt börjar kvällen med godaste drinken på bästa baren - mojitos på bonden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0