..och sen fyllde Vendela också 18

åh, har inte bloggat på en evighet. har glömt bort bloggen lite. Tror jag varit för upptagen med att leva och att inte leva. dvs försökt överleva detta mörker och denna kyla som har intagit vardagen. Mår för dåligt av det helt enkelt. Har även fått en jävla slemhosta som vägrar försvinna.. usch.. men men. Bara att hålla modet uppe tills ljuset kommer igen! Bara några månader och sen är vi där igen! Och vad jag längtar! Känns lite som att jag får tillbaka livet. Igår var vi hemma hos Vendela på champagnemingel och middag! Väldans trevligt. Efter middagen följde jag inte med de andra som skulle ut, utan åkte istället hem till Niklas och kollade på film med barb och annika. Vi såg the Grudge 2 och jag satt och skrek och skrattade samtidigt. Sjukt roligt att jag blev så jävla rädd!!!!!! När klockan var typ tre bestämde jag mig för att åka hem för jag hade världens mest brutala huvudvärk och när jag kom hem däckade jag direkt. Idag har jag degat i sängen HELA dagen förutom när jag ätit något (värt<3)

Kommentarer
Postat av: Från andra sidan av Atlanten :)

Värt liv och vardag! Fest e najs ! Haha har tråkigt just nu för jag sitter på en dealership och väntar på hopes bil, vi har suttit här i 1 och en halv timme........ Segt men det innebär NO SCHOOL idag :D yihaaa! Saknar dig som sjutton! <3

2011-11-16 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0