katzen och jag

SÅ GLAD IDAG!!!!!!! Min katt har kommit hem från landet så nu kan jag äntligen krama och pussa på min vita fluffboll igen!!!!!!!!!!!!<3 lol
eeh idag började jag halv tolv (<3) vilket alltid är så jävla nice. Det bästa med idag var att det var typ 20 grader ute?! Ja. vafan ska jag skriva. Hade två lektioner - båda lika sövande. Efter skolan drog jag hem och sen dess har jag suttit här och lökat. Är fett hungrig så jag ska göra mat snart.
Blev ett värdelöst inlägg. Ville ju egentligen bara skriva att jag gillar min katt. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, herregud. Drömkatten ju! Huur söt som helst. :)

2011-09-26 @ 22:32:32
URL: http://erikssonemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0