Tell me why I don’t like Mondays I wanna shoo-oo-woo-woo-woo-oot the whole day down

bilder från i lördags.
waddaaappp! Jag ligger här i min säng och bör sova. Imorgon är min enda dag som jag inte har sovmorgon till tio eller halv tolv, utan måste tvinga mig ur sängen redan vid halv åtta.. känns sådär. Annars då. Har tråkat runt i skolan hela dagen men efteråt gick jag och HSM-gänget till ett fik där vi slutgiltigt spikade våran rolllista till musikalen. Imorgon ska vi dela ut guldbiljetter.. ska bli så jääävla roligt att se allas reaktioner! Det jag ser framemot imorgon. Det, min feta håltimme på fyra timmar och att jag sen ska gå och sola och få lite färg i ansiktet till skolfotot som är på onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0