Kan någon berätta för mig hur jag någonsin ska kunna komma över den här sommaren?

.
.
.
Jag har sommarjobbat och levt efter hårda tidscheman, jag har fyllt arton år och upplevt stockholms uteliv, jag har återvänt till borlänge och peace and love, träffat så många nya människor, sett idoler som THE STROKES och HÅKAN (vilket jag aldrig trodde att jag skulle få göra), jag har stått i publikhav och velat stanna tiden för att den där känslan av att livet är PERFEKT inte ska ta slut, jag har fått se så underbara stöttande sidor av mina vänner efter en förlust som jag inte trodde att jag skulle överleva - och som jag kommer vara evigt tacksam för!  Jag har fått nya vänner efter alla upplevelser tillsammans, jag har fått känna VÄRME och SOL, jag har fått steka på en strand i 35 graders värme och svalkat mig i havet, jag har dansat och festat och varit så glad, jag har ätit så mycket gott, jag har skrattat så mycket att jag trott att jag kommer dö, jag har till och med, för första gången i mitt liv typ, känt hur mycket jag faktiskt älskar Sverige och mitt hem. Jag har levt den här sommaren.
Den har varit den bästa i mitt liv och minnena ifrån den är ovärderliga. Jag har en känsla av att jag kommer leva på dom ett bra tag framöver..

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag är så glad för din skull vännen! you deserved this! saknar dig <3<3

2011-08-22 @ 03:36:36
URL: http://angelaverzola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0