living for the weekend

Min helg i bilder. I fredags var det cocktailparty hos Johanna med massor av god mat och i sällskap med fina vänner! På lördagen åkte jag, barbara och niklas till långholmen och tog sommarens sista dopp (</3) och njöt av solen. Efter några timmar drog vi till söder och jag och niklas chillade nere vid årstaviken tills solen inte längre värmde. På kvällen så åkte jag hem till annika och började tagga inför utgång! Det slutade med en riktigt rolig kväll på Laroy! Dock dödade jag mina fötter med annikas killerheels som jag fått låna så jag gick barfota hem med cirka en miljon blåsor under fötterna. Det var jätteskönt. ¨
Imorgon är det måndag vilket betyder fem långa dagar till helgen.. jag. orkar. inte.  som sagt.. ibland önskar jag att jag kunde styra livet med fjärrkontroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0