Not like the movies

Ett tag trodde jag att slutet på det här året inte skulle bli lika underbart som resten av året har varit men nu tror jag att det kommer bli riktigt riktigt bra.  1. Jag har bästa umgänget. 2. Jag har solat och ska sola en till gång på fredag = jag kommer vara brun. 3. Jag ska slinga håret på fredag = jag slipper vara ginger på nyårsafton. thank god.
Allt blir bra. Det enda som fattas är nyårsklänningen och sen svider det lite att jag lånade ut min systemkamera till min bror som drog till Paris.. men om jag intalar mig själv rillräckligt mycket att jag är en underbar syster så funkar det.. Iallafall så kommer det bli ett fint avslut på ett underbart år. Känner det på mig. Idag hade jag tänkt åka in stan och leta lite efter en klänning och sen blir det jobb som vanligt! Kanske träffar barb en stund också, vi får se!

Kommentarer
Postat av: a

Bästa året huh?

2011-12-30 @ 00:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0