at the library

Sitter i biblioteket här på landet och har en timme kvar på min internettid.. ja, eller då stänger dom. Och då ska jag ta min portfölj och, som i kombination med flipflops och trasiga jeansshorts, ser så jävla fel ut, gå till ICA. Där ska jag köpa något gott och sen lägga mig framför teven. Precis så som jag gjort de senaste fyra kvällarna. Livet är gott. Jag laddar inför de kommande tre veckorna som kommer.. döda mig? 12 timmars sömn, mjukisbyxorna på, en bok, ipoden.. osv. Så sjukt underbart att bara få ta det lugnt, när var det senast jag hade ett riktigt lov? påskas? Tror faktiskt det var så. Nu ska jag fortsätta slappa. Gå till ICA. Dagens ansträngning.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0