I heard you found some pretty words to say, you found your little game to play

.
.
jag älskar det här underbara vädret <3
Idag har jag chillat i skolan med två lektioner varav båda bestod av filmtittande. Efter skolan gick jag och lollo på stan. Köpte ett par enkla flätade sandaler att ha när man inte går i svettiga converse. Skönt. Lite senare mötte jag upp annika och nina vid tekniska och då tog vi bussen till söder för att kolla lite 2hand. Hittade lite allt möjligt men kom hem med ett par jeans (som nu är ett par höga mörkblå jeansshorts) och ett par andra mönstrade shorts, som jag inte kan avgöra om de är skitfula eller skitsnygga. Nu ska jag städa mitt rum på tygremsor som täcker i princip hela golvet efter den jeansslakt som nyss ägt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0