things

När jag vaknar på morgonen tänker jag alltid på hur dum i huvudet jag är som inte gått och lagt mig tidigare.

Värsta stadiet i livet är stunderna då mer än en sak går åt helvete och man ser inget ljus alls.

Jag borde inte blicka bakåt utan låta allt ha sin tid.

Jag är lyckligast när jag är på festival.


Jag tycker det är facinerande med människor som kan påverka miljontals med en åsikt eller handling, hur vi har kunnat komma på allting som finns i världen, allt vi har idag - livet, helt enkelt.

Min största rädsla är att förlora personer jag älskar.

Jag skulle vilja ha en Canon 60D och ett höstlov som varar förevigt ungefär.

Det bästa shönhetstipset är att le!

 

 

Jag är inte bra på att organisera mitt liv. Någon självstruktur finns inte. Alls.

Folk brukar ofta säga att jag borde styra upp mig. Vilket är 100 % sant, men något som förmodligen aldrig kommer hända.

Min högsta önskan är att få ett lyckligt, händelserikt liv och att sen få dö med känslan av att jag gjort allt jag velat göra och inte ångra någonting.

Det bästa stället på jorden är de mysiga kvarteren i Stockholm en ljum sommarkväll. Mitt hem under den tid då jag trivs som bäst med livet.

 

Jag klarar mig inte utan mina vänner, min värld.

Jag trivs när jag är omgiven av människor jag kan vara mig själv med.

 

Den bästa känslan är på sommaren när det enda man känner är frihet och lycka.



Jag ska i vinter gosa ner mig i varma kläder och njuta av alla underbara jul- och luciakonserter för sista gången och sen lämna den tiden bakom mig.

 

Jag känner ofta besvikelse, stress och trötthet. Sen finns det även stunder då jag känner raka motsatsen och älskar livet.

Jag dricker helst coca-cola.

Mitt favorit plagg ljusa jeansshorts, eller mjukisbyxor att mysa runt hemma i.

Min spotifylista är grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0