jag vakna upp och höll om en dunk gin, men i drömmen jag just drömt höll jag om dig och jag såg min ungdom trampa gasen i botten och sen köra rakt in i en bergvägg

.
Så var det fredag igen! Veckorna tycks flyga förbi. Sommaren börjar sakta blekna och nu är det plötsligt helg igen. En helg som jag dock sett framemot ett tag! Imorgon kommer jag nämligen få uppleva den där magiska känslan man bara kan ha när man står i publikhav och ser något man tycker är så himla fint och bra. Imorgon får jag se Håkan live - igen! Lite kul att han spelar på grönan också.. var flera år sedan jag var där!
På lördag blir det först jobb och sen utgång med omkring tio andra kompisar! JAG ÄR SÅ TAGGAD! Känner att den här helgen kommer bli riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0